Protože originální plug-iny nejsou k dispozici, nabízím ke stažení něco z vlastních zásob. Jedná se o plug-iny stažené z mateřských stránek NaN.
Plug-in moduly lze rozdělit na sequenční a texturové. Sequenční se používají při práci s animacemi, zejména při "střihu". Texturové využijete při vytváření procesurálních textur. K dispozici jsou kompletní sady plug-inů pro MS Windows (615 kB) a Linux (111 kB)
Název | Popis | Obrázek | |
Sekvenční |
|||
Afterglow | Vytváří odlesky (objektivu) jak pro textury, tak pro střih. | ![]() |
|
Zblur | Vytváří | ![]() |
|
Alpamatte | Míchá dva obrazy do jednoho přes alfa kál prvného zdroje. | ![]() |
|
Chromakey | Dva plugin moduly pro klíčování na barvu míchano dle RGB nebo YUV. | ![]() | |
Clockwipe | Vytváří | ![]() | |
Desaturate | Vytváří | ![]() | |
Diff | Vytváří | ![]() | |
Fade to BW | Vytváří | ![]() | |
Glow | Vytváří odlesky (objektivu) jak pro textury, tak pro střih. | ![]() | |
Invert | Vytváří odlesky (objektivu) jak pro textury, tak pro střih. | ![]() | |
Iris | Vytváří odlesky (objektivu) jak pro textury, tak pro střih. | ![]() | |
LSD | Vytváří | ![]() | |
Makecolor | Vytváří | ![]() | |
PMmotion | Vytváří | ![]() | |
LSD | read vertex | ![]() | |
Robocop | Vytváří | ![]() | |
Scatter | Vytváří | ![]() | |
Showzbuff | Vytváří | ![]() | |
Split | Vytváří | ![]() | |
Strobe | Vytváří | ![]() | |
Sweep | Vytváří | ![]() | |
Truncate | Vytváří | ![]() | |
Videopatterns | Vytváří | ![]() | |
Wipeout | Vytváří | ![]() | |
RGstereo | Vytváří | ![]() | |
GimpIt | Vytváří | ![]() | |
Warp | Vytváří | ![]() | |
Splitb1 | Vytváří | ![]() | |
Splitslide | Vytváří | ![]() | |
Z compose | Vytváří | ![]() | |
Texturové |
|||
Zeď (Brick) | Vytváří texturu zdi. | ![]() |
|
Zeď1 (Brick1) | Vytváří jiný druh textury zdi. | ![]() |
|
Chip | Šumová textura | ![]() |
|
Chip2 | Šumová textura | ![]() |
|
Mraky (Clouds2) | Šumová textura vytvářející mraky. | ![]() |
|
Dots2 | Stuktura skládající se z pravidelného vzoru mezer a teček. | ![]() |
|
Refrakce (refracts) | Napodobuje lom světla (refrakci) | ![]() |
|
Fixnoise | Vytváří náhodnou statickou šumovou mapu. | ![]() |
|
LED | Vytváří texturu digiálních LED čísel. | ![]() |
|
Mandeltex | Vytváří fraktálovou texturu Mandelbrotova typu. | ![]() |
|
Matrix | Vytváří šumovou texturu podobnou mrakům (clouds) nebo novichip. | ![]() |
|
Musgranve | Procedrální textura která vytváří texturu a výstupky dle vzoru fraktálního šumu Kenta Musgravea. | ![]() |
|
Novichip | Jiný šumový vzor. | ![]() |
|
Pie | Textura vytvářející výsečové dělení jako na koláčích. | ![]() |
|
Rings2 | Vytváří vzor podobný sousým kroužkům, procedurální textura měmící se v čase. | ![]() |
|
Rtilings | Vytváří pravidelný dlaždicový vzor založený na čtvercích, trojúhelnících a šesthranech. | ![]() |
|
Scales | Vytváří vzor simulucí hmyzí oko. Je možné ho použít na vytvoření šindelové střechy (s patřičným nastavením). | ![]() |
|
Spirals | Kreslí spirály. | ![]() |
|
Tiles | Vytváří šachovnicový vzor, ke ktrému je možné přidat i nějaký šum. | ![]() |
|
Voronoi | Procedurální textura vytvářející Voronoiovy buňkové struktury. | ![]() |
|
Afterglow | Vytváří odlesky (objektivu) jak pro textury, tak pro střih. | ![]() |
|
Ceramictiles | Implementace ceramictiles shaderu z renderu BMRT. | ![]() |
|
Greenmarble | Implementace struktury zeleného mramoru. | ![]() |
|
Sinus | Textura využívá funkci sinus pro tvorbu vzoru. Nastavením hodnot měníme vzled vzoru. | ![]() |
|
r_bricks | Procedurální a realistický vzor cihlové zdi. | ![]() |
|
r_clouds | Procedurální a realistický vzor mraků. | ![]() |
|
r_marble | Procedurální a realistický vzor mramoru. | ![]() |
|
r_weave | Procedurální vzor vlnové struktury. | ![]() |
|
r_wood | Procedurální vzor dřeva. | ![]() |