Plug-iny

Protože originální plug-iny nejsou k dispozici, nabízím ke stažení něco z vlastních zásob. Jedná se o plug-iny stažené z mateřských stránek NaN.

Plug-in moduly lze rozdělit na sequenční a texturové. Sequenční se používají při práci s animacemi, zejména při "střihu". Texturové využijete při vytváření procesurálních textur. K dispozici jsou kompletní sady plug-inů pro MS Windows (615 kB) a Linux (111 kB)

Název Popis Obrázek

Sekvenční

Afterglow Vytváří odlesky (objektivu) jak pro textury, tak pro střih.
Zblur Vytváří
Alpamatte Míchá dva obrazy do jednoho přes alfa kál prvného zdroje.
Chromakey Dva plugin moduly pro klíčování na barvu míchano dle RGB nebo YUV.
Clockwipe Vytváří
Desaturate Vytváří
Diff Vytváří
Fade to BW Vytváří
Glow Vytváří odlesky (objektivu) jak pro textury, tak pro střih.
Invert Vytváří odlesky (objektivu) jak pro textury, tak pro střih.
Iris Vytváří odlesky (objektivu) jak pro textury, tak pro střih.
LSD Vytváří
Makecolor Vytváří
PMmotion Vytváří
LSD read vertex
Robocop Vytváří
Scatter Vytváří
Showzbuff Vytváří
Split Vytváří
Strobe Vytváří
Sweep Vytváří
Truncate Vytváří
Videopatterns Vytváří
Wipeout Vytváří
RGstereo Vytváří
GimpIt Vytváří
Warp Vytváří
Splitb1 Vytváří
Splitslide Vytváří
Z compose Vytváří

Texturové

Zeď (Brick) Vytváří texturu zdi. Cihlova zed
Zeď1 (Brick1) Vytváří jiný druh textury zdi. Zeď2
Chip Šumová textura Chip
Chip2 Šumová textura Chip
Mraky (Clouds2) Šumová textura vytvářející mraky.
Dots2 Stuktura skládající se z pravidelného vzoru mezer a teček.
Refrakce (refracts) Napodobuje lom světla (refrakci)
Fixnoise Vytváří náhodnou statickou šumovou mapu.
LED Vytváří texturu digiálních LED čísel.
Mandeltex Vytváří fraktálovou texturu Mandelbrotova typu.
Matrix Vytváří šumovou texturu podobnou mrakům (clouds) nebo novichip.
Musgranve Procedrální textura která vytváří texturu a výstupky dle vzoru fraktálního šumu Kenta Musgravea.
Novichip Jiný šumový vzor.
Pie Textura vytvářející výsečové dělení jako na koláčích.
Rings2 Vytváří vzor podobný sousým kroužkům, procedurální textura měmící se v čase.
Rtilings Vytváří pravidelný dlaždicový vzor založený na čtvercích, trojúhelnících a šesthranech.
Scales Vytváří vzor simulucí hmyzí oko. Je možné ho použít na vytvoření šindelové střechy (s patřičným nastavením).
Spirals Kreslí spirály.
Tiles Vytváří šachovnicový vzor, ke ktrému je možné přidat i nějaký šum.
Voronoi Procedurální textura vytvářející Voronoiovy buňkové struktury.
Afterglow Vytváří odlesky (objektivu) jak pro textury, tak pro střih.
Ceramictiles Implementace ceramictiles shaderu z renderu BMRT.
Greenmarble Implementace struktury zeleného mramoru.
Sinus Textura využívá funkci sinus pro tvorbu vzoru. Nastavením hodnot měníme vzled vzoru.
r_bricks Procedurální a realistický vzor cihlové zdi.
r_clouds Procedurální a realistický vzor mraků.
r_marble Procedurální a realistický vzor mramoru.
r_weave Procedurální vzor vlnové struktury.
r_wood Procedurální vzor dřeva.